У дисертації розглядається проблема соціалізації осіб з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах регіонального реабілітаційного середовища. Визначено сутність соціалізації осіб з порушеннями опорнорухового апарату як особливого спеціально організованого виду педагогічної діяльності, який полягає у виявленні, визначенні та вирішенні проблем особи з вадами ОРА з метою реалізації та захисту її прав на повноцінний розвиток, та ґрунтується на індивідуально орієнтованій допомозі та співробітництві суб’єктів корекційно-реабілітаційної діяльності в її життєвому самовизначенні.
In the dissertation the problem of person's socialization with infringements of the basic-impellent device in the conditions of the regional rehabilitation environment is considered. The essence of the socialization of persons with infringements of the basic-impellent device is defined ,as the especial specially organized kind of pedagogical activity, which consists in revealing, definition and the decision of person's problems, with defects of the BID for the purpose of realization and protection of its rights to high-grade development, and it is based on individually focused help and cooperation of subjects of the correctional-rehabilitation activity in its vital self-determination.