У статті проаналізовано можливості розвитку у студентів-психологів здатності до критичного осмислення інформації як основи медіаграмотності, наведено конкретні приклади методичних прийомів, які спрямовані на розвиток критичного мислення та дослідницької компетентності. Особливу увагу приділено питанню використання впроцесі вивчення спецкурсу «Дослідницька діяльність психолога»
медіатекстів: добору, аналізу, створенню презентації та колективному обговоренню. Зроблено висновок, що розвиток здатності до критичного осмислення інформації як складової дослідницької компетентності психолога, є актуальним і важливим завданням сучасної медіаосвіти.
The article analyzes the possibilities of development of the ability of psychology students to critically interpret information as the basis of media literacy, gives specific examples of methodological techniques aimed at the development of critical thinking and research competence. A great attention is paid to case of using media texts in process of studying special course «Research activity of a psychologist»: their selection, analysis, creation of a presentation and collective discussion. It is concluded that the development of the ability to critically comprehend information as a component of the psychologist’s research competence is an urgent and important task of modern media education.