Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності вищої освіти Іспанії на основі світових рейтингів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобрицька, Валентина Іванівна
dc.contributor.author Ткаченко, Д. А.
dc.date.accessioned 2023-09-25T09:36:57Z
dc.date.available 2023-09-25T09:36:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бобрицька, В. І. Аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності вищої освіти Іспанії на основі світових рейтингів / В. І. Бобрицька, Д. А. Ткаченко // Концептуальні, методологічні та практичні проблеми соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики : матеріали доповідей та виступів IV Міжнародної науково-практичної конференції, 11 травня 2023 року м. Київ / Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – С. 60-67. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42014
dc.description.abstract У статті здійснено порівняльний аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності України та Іспанії на основі провідних світових рейтингів, зокрема Міжнародного валютного фонду, Рейтингу Глобальної Конкурентоспроможності, Індексу стійкої конкурентоспроможності, Індексу людського розвитку, Загального рейтингу індексу добробуту. На основі рейтингів в галузі освіти – Рейтинг Times Higher Education, QS World University Rankings – сформульовано умовиводи про доцільність імплементації досвіду Іспанії в системі вищої освіти України, зокрема з питань громадянської освіти, оскільки країни мають схожі виклики щодо формування громадянської позиції й національної ідентичності. uk
dc.description.abstract The study provides a comparative analysis of the current level of competitiveness of Ukraine and Spain based on the world's leading rankings, in particular, the International Monetary Fund, the Global Competitiveness Ranking, the Sustainable Competitiveness Index, the Human Development Index, and the General Welfare Index Ranking. On the basis of education rankings (Times Higher Education, QS World University Rankings), theauthor formulates conclusions about the feasibility of implementing the Spanish experience in the Ukrainian higher education system, in particular in civic education, since the countries have similar challenges in the formation of civic position and national identity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.title Аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності вищої освіти Іспанії на основі світових рейтингів uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу