ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобрицька, Валентина Іванівна![]() |
|
dc.contributor.author | Ткаченко, Д. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-09-25T09:36:57Z | |
dc.date.available | 2023-09-25T09:36:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бобрицька, В. І. Аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності вищої освіти Іспанії на основі світових рейтингів / В. І. Бобрицька, Д. А. Ткаченко // Концептуальні, методологічні та практичні проблеми соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики : матеріали доповідей та виступів IV Міжнародної науково-практичної конференції, 11 травня 2023 року м. Київ / Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – С. 60-67. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42014 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено порівняльний аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності України та Іспанії на основі провідних світових рейтингів, зокрема Міжнародного валютного фонду, Рейтингу Глобальної Конкурентоспроможності, Індексу стійкої конкурентоспроможності, Індексу людського розвитку, Загального рейтингу індексу добробуту. На основі рейтингів в галузі освіти – Рейтинг Times Higher Education, QS World University Rankings – сформульовано умовиводи про доцільність імплементації досвіду Іспанії в системі вищої освіти України, зокрема з питань громадянської освіти, оскільки країни мають схожі виклики щодо формування громадянської позиції й національної ідентичності. | uk |
dc.description.abstract | The study provides a comparative analysis of the current level of competitiveness of Ukraine and Spain based on the world's leading rankings, in particular, the International Monetary Fund, the Global Competitiveness Ranking, the Sustainable Competitiveness Index, the Human Development Index, and the General Welfare Index Ranking. On the basis of education rankings (Times Higher Education, QS World University Rankings), theauthor formulates conclusions about the feasibility of implementing the Spanish experience in the Ukrainian higher education system, in particular in civic education, since the countries have similar challenges in the formation of civic position and national identity. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.title | Аналіз сучасного рівня конкурентоспроможності вищої освіти Іспанії на основі світових рейтингів | uk |
dc.type | Article | uk |