ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Главатських, Ірина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-21T10:21:19Z | |
dc.date.available | 2023-09-21T10:21:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Главатських, Ірина Михайлівна. Професійна спрямованість математичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Главатських Ірина Михайлівна ; наук. керівник Працьовитий Микола Вікторович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 287 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41992 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене розробці методичної системи навчання вищої математики, здатної посилити професійну спрямованість курсу, забезпечити підвищення якості математичної освіти, інтересу до математичних методів пізнання дійсності й сформувати готовність майбутніх інженерівпедагогів розв’язувати професійні задачі. У дисертації на базі створеної концептуальної моделі реалізації професійної спрямованості курсу вищої математики розроблено і науково обґрунтовано цілі, завдання, методи, форми та засоби навчання вищої математики інженерів-педагогів. Чинниками професійної спрямованості визначено мотиваційний фактор та системно-структурний розподіл матеріалу. | uk |
dc.description.abstract | In dissertation a methodical system of higher mathematics training of the future engineers-teachers is developed. This system is capable to force a professional orientation of the course, to realize a raise of the quality of mathematical education, an interest to the mathematical methods of learning and to form the readiness of the future engineers to solve professional tasks. On the base of conceptual model of realization of the professional orientation of higher mathematics course created aims, tasks, methods, forms and tools of study of higher mathematics studying are developed and scientifically grounded. The factors of motivation and system-structured distribution of the material are chosen as the factors of professional orientation. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна спрямованість курсу | uk |
dc.subject | математична підготовка | uk |
dc.subject | математична модель | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | мотиваційний фактор | uk |
dc.subject | професійна задача | uk |
dc.subject | прикладна задача | uk |
dc.subject | professional orientation of the course | uk |
dc.subject | mathematical training | uk |
dc.subject | mathematical model | uk |
dc.subject | motivational factor | uk |
dc.subject | applied information | uk |
dc.subject | models of devices | uk |
dc.subject | аpplied task | uk |
dc.title | Професійна спрямованість математичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів | uk |
dc.title.alternative | Professional orientation of the mathematics training of the future engineers-teachers | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.637.317:51 |