Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійна спрямованість математичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Главатських, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-21T10:21:19Z
dc.date.available 2023-09-21T10:21:19Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Главатських, Ірина Михайлівна. Професійна спрямованість математичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Главатських Ірина Михайлівна ; наук. керівник Працьовитий Микола Вікторович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 287 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41992
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене розробці методичної системи навчання вищої математики, здатної посилити професійну спрямованість курсу, забезпечити підвищення якості математичної освіти, інтересу до математичних методів пізнання дійсності й сформувати готовність майбутніх інженерівпедагогів розв’язувати професійні задачі. У дисертації на базі створеної концептуальної моделі реалізації професійної спрямованості курсу вищої математики розроблено і науково обґрунтовано цілі, завдання, методи, форми та засоби навчання вищої математики інженерів-педагогів. Чинниками професійної спрямованості визначено мотиваційний фактор та системно-структурний розподіл матеріалу. uk
dc.description.abstract In dissertation a methodical system of higher mathematics training of the future engineers-teachers is developed. This system is capable to force a professional orientation of the course, to realize a raise of the quality of mathematical education, an interest to the mathematical methods of learning and to form the readiness of the future engineers to solve professional tasks. On the base of conceptual model of realization of the professional orientation of higher mathematics course created aims, tasks, methods, forms and tools of study of higher mathematics studying are developed and scientifically grounded. The factors of motivation and system-structured distribution of the material are chosen as the factors of professional orientation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна спрямованість курсу uk
dc.subject математична підготовка uk
dc.subject математична модель uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject мотиваційний фактор uk
dc.subject професійна задача uk
dc.subject прикладна задача uk
dc.subject professional orientation of the course uk
dc.subject mathematical training uk
dc.subject mathematical model uk
dc.subject motivational factor uk
dc.subject applied information uk
dc.subject models of devices uk
dc.subject аpplied task uk
dc.title Професійна спрямованість математичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів uk
dc.title.alternative Professional orientation of the mathematics training of the future engineers-teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.317:51


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics