Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення хімічних елементів та їх сполук у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гиря, Олексій Олексійович
dc.date.accessioned 2023-09-21T10:18:38Z
dc.date.available 2023-09-21T10:18:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гиря, Олексій Олексійович. Методика вивчення хімічних елементів та їх сполук у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітніх шкіл : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 – теорія та методика навчання хімії / Гиря Олексій Олексійович ; наук. керівник Чайченко Надія Натанівна ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2006. - 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41991
dc.description.abstract У дисертації представлено методику формування понять про хімічні елементи та їх сполуки в класах хіміко-біологічного профілю, яка є методичною системою. Мета, зміст, засоби, організаційні форми навчання та форми діагностики, контролю і корекції є складовими запропонованої методичної системи. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено ефективність даної системи, яка базується на органічному поєднані в навчальному процесі діяльнісного підходу, проблемного та програмованого навчання, групової навчальної діяльності учнів. Розроблено структурнологічну модель генези понять про хімічний елемент та його сполуки для класів хіміко-біологічного профілю, яка дозволяє зробити процес засвоєння понять більш логічним і більш структурованим. Основною, визначальною ознакою запропонованої моделі є чітка взаємопов’язана система структурних елементів, яка відображає внутрішні, істотні відношення між ними. uk
dc.description.abstract The dissertation represents the methods of chemical elements and their compounds notions formation in chemical biological slant classes. The methods constitute a methodical system. The effectiveness of the proposed methodical system, based upon organic combination of active approach, problem and programmed study, group pupils’ study activity, is theoretically substantiated and experimentally proved. The structural-logical model of geneses of chemical element and its compounds notions is proposed. This model develops in pupils the integrated idea about naturally scientific world picture and its evolution. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject хімічний елемент uk
dc.subject методична система uk
dc.subject структурнологічна модель uk
dc.subject профільні класи uk
dc.subject chemical elements uk
dc.subject methodical system uk
dc.subject structurally logical model uk
dc.subject profile classes uk
dc.title Методика вивчення хімічних елементів та їх сполук у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітніх шкіл uk
dc.title.alternative Methods of chemical elements and their compounds study in chemical biological slant classes of comprehensive schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 544.116:371.214.46


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу