Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасіна, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-09-20T09:15:12Z
dc.date.available 2023-09-20T09:15:12Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Герасіна, Світлана Вікторівна. Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Герасіна Світлана Вікторівна ; наук. керівник Побірченко Неоніла Антонівна ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2009. - 270 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41933
dc.description.abstract У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та експериментальне дослідження проблеми формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів, що здійснювалося в напрямі визначення психологічних умов формування, структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів розвитку готовності до праці. Доведено, що формування готовності до трудової діяльності учнів як майбутніх фахівців відбувається в умовах розвитку їх особистісної спрямованості на здобуття робітничої професії, активізації когнітивної компетентності, ділової контактності на засадах соціально-комунікативної активності та почутті самоповаги і власної гідності через удосконалення мотиваційного, когнітивного, комунікативного та емоційного структурних компонентів; оптимізації розвитку особистісних детермінант, таких як професійні інтереси, прагнення до трудової самореалізації, фахова компетентність, соціально-трудова комунікабельність та емоційно-ціннісні орієнтації особистості майбутнього робітника; упровадженням спеціально розробленої експериментальної програми «Формування готовності до трудової діяльності учнів ПТНЗ». uk
dc.description.abstract The dissertation deals with the theoretic(al) generalization and the experimental research of the problem of formation of readiness for the labor activity of students of vocational schools concerning the determination of psychological conditions of formation, structural components, criteria, indexes and levels of development of readiness for labor. The formation of psychological readiness for labor activity of students as future specialists is in the conditions of development of their personal direction to obtaining of labor profession, activization of cognitive competence, business sociability on the ground of social communicative activity and sense of self-esteem and dignity by improvement of motivational, cognitive, communicative and emotional structural components; the optimization of the development of personal determinants such as vocational interest, aspiration for labor realization, professional competence, social labor sociability and emotional value orientation of personality of future worker; introduction of the special developed experimental program “Formation of readiness for labor activity of students of vocational schools”. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject готовність до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів uk
dc.subject психологічні умови формування готовності до праці uk
dc.subject професійна самореалізація uk
dc.subject особистісні детермінанти готовності до трудової діяльності uk
dc.subject структурні компоненти готовності uk
dc.subject особистісно-професійна спрямованість uk
dc.subject когнітивна компетентність uk
dc.subject ділова контактність uk
dc.subject емоційно-ціннісне почуття самоповаги uk
dc.subject psychological readiness for labor activity of students of vocational schools uk
dc.subject psychological conditions of formation of readiness for labor uk
dc.subject professional self-actualization uk
dc.subject personal determinants of readiness for labor activity uk
dc.subject structural components of readiness uk
dc.subject cognitive competence uk
dc.subject business sociability uk
dc.subject emotional value sense of self-esteem uk
dc.title Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів uk
dc.title.alternative Psychological conditions of formation of readiness for labor activity of students of vocational schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923:572.025-057.87


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу