ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Герасимчук, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2023-09-20T08:39:07Z | |
dc.date.available | 2023-09-20T08:39:07Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Герасимчук, Віктор Петрович. Формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (технічні дисципліни) / Герасимчук Віктор Петрович ; наук. керівник Васенко Василь Васильович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 223 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41932 | |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі проаналізовано психолого-педагогічну літературу з даної проблеми, з’ясовано стан, особливості та сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовки вчителя трудового навчання, вивчено проблему формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці вчителя технологій на тлі розвитку освіти України, досліджено та запропоновано теоретичну модель формування цієї складової професійнопедагогічної підготовки. Визначено місце та роль графічного компоненту у запропонованій моделі, проведено експериментальну перевірку виділеного компоненту на рівень підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Розроблено методичні рекомендації до його використання у процесі роботи педагогічних університетів. Результатом виконання дисертаційної роботи стало підвищення рівня графічних знань і вмінь студентів, які впливають на здобуття знаннями спеціальних дисциплін, які визначають рівень професійної підготовки вчителів технологій. | uk |
dc.description.abstract | The thesis analyzed the psychological and educational literature on this issue, clarified the status, characteristics and current trends to improve the training of teachers of labor studies, studied the problem of forming a graphical component in professional pedagogical preparation of teacher of technologies against the backdrop of Education of Ukraine, studied and proposed theoretical model of this component of professional and pedagogical training, experimentally tested the role and place of the selected component of becoming a future teacher of labor training. The place and role of the graphic component in the proposed model experimentally tested the selected component to the level of training of future teachers. Methodical recommendations for its use in the process of pedagogical universities. The result of the thesis was to increase the level of graphics knowledge and skills of students that affect obtaining knowledge of special subjects, which determine the level of teacher training technologies. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | елементи підготовки | uk |
dc.subject | графічний компонент | uk |
dc.subject | графічна підготовка | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | навчальний предмет | uk |
dc.subject | засоби навчання | uk |
dc.subject | рівень підготовки | uk |
dc.subject | professional pedagogical training | uk |
dc.subject | the elements of training | uk |
dc.subject | graphic components graphic preparation | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | curriculum subject | uk |
dc.subject | learning tools | uk |
dc.subject | training level | uk |
dc.title | Формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя технологій | uk |
dc.title.alternative | Forming a graphical component in the vocational and educational training of future teachers of labor studies | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:744 |