Дисертація містить дослідження проблеми гуманізації професійної підготовки майбутніх менеджерів виробничої сфери, складовою якої формування гуманістичної спрямованості. Проаналізовано розвиток тенденції гуманізації теорії і практики менеджменту; реалізацію у систему освіти принципу гуманізму. Визначено шляхи, умови втілення цього принципу у навчально-виховний процес. Розроблено визначення гуманістичної спрямованості, її структура. Обґрунтовано критерії, показники рівні спрямованості майбутніх менеджерів виробничої сфери. Запропоновано продуктивну методику формування гуманістичної спрямованості у процесі вивчення гуманітарних дисциплін культурологічного спрямування.
This work defines the problems of humanization of professional training of future managers in the production sector, the component of which is the forming of humanity direction. It also covers the analyses of the progressive tendency the humanization of the theory and practice; realization into the system of education the principal of the human. It determines ways, conditions embodiment of this principle into the teaching and educational process. The determination of humanity direction, its structure has been worked out. There were substantiated criterions indeces, standards of future managers in the production sector. There was suggested the productive forming methods in humanity direction in process of the studying the Art in culturological direction.