Дисертаційне дослідження присвячено проблемі виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища. Розкрито підходи щодо виховання дітей трудових мігрантів в сучасній теорії та практиці; проаналізовано сутність та особливості виховної діяльності з дітьми трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища. Здійснено аналіз стану проблеми виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища. Визначено критерії, показники та рівні вихованості дітей трудових мігрантів. Обґрунтовано та апробовано соціальнопедагогічні технології у процесі виховання дітей трудових мігрантів. Визначено ефективність експериментальної програми у процесі виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища.
Dissertation research is sanctified to the problem of education of children of labour migrants in the conditions of social-educational environment. Approaches are exposed in relation to education of children of labour migrants in a modern theory and practice; essence and features of educator activity are analysed with the children of labour migrants in the conditions of social-educational environment. The analysis of the state of problem of education of children of labour migrants is carried out in the conditions of social-educational environment. Criteria, indexes and levels of breeding of children of labour мігрантів, are certain. Reasonably and social-pedagogical technologies are approved in the process of education of children of labour migrants. Efficiency of experimental is certain in the process of education of children of labour migrants in the conditions of social-educational environment.