Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Нові соціальні медіа в дизайні: соціокультурні та комунікативні аспекти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерман, Ліля Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-18T12:41:24Z
dc.date.available 2023-09-18T12:41:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дерман, Л. М. Нові соціальні медіа в дизайні: соціокультурні та комунікативні аспекти / Л. М. Дерман // Культурологічний альманах / МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 1. – С. 14-16. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41898
dc.description.abstract У роботі досліджено дискурс соціальних медіа та їх основні характеристики. Визначено потенціал нових соціальних медіа як засобу формування громадської думки суспільства. Розкрито зв’язок між глобалізацією, трансформацією комунікативних механізмів та появою нових можливостей для координування соціальної активності. Розкрито проблему низької якості контенту нових медіа у суспільствах перехідного типу. Підкреслено демократичний потенціал сучасних медійних практик та їхню роль у трансформації соціальної сфери. Запропоновано перформативну технологію використання поверхні одягу як медіатора соціокультурної інформації. На основі даної медійної технології очікується інтенсифікація інтерактивної взаємодії між сучасними соціокультурними акторами – інфлюенсерами, блогерами, дизайнерами, лідерами думок, державою, бізнесом – що слугуватиме методом привернення масової уваги до соціально значущих питань, а також потенційною методологією критики гедоністичної екосистеми суспільства. Виявлено потенціал нових медіа у досягненні цілей сталого розвитку та їхній іманентний зв’язок із сучасною демократією та новими соціальними рухами. uk
dc.description.abstract The article considers the discourse of social media and their basic characteristics. The author determines the potential of new social media as a means of forming public opinion in society. The interaction between globalization, the transformation of communication mechanisms and the emergence of new opportunities for coordinating social activity is revealed. The research covers the problem of the low quality of new media content in transitional societies. Based on the relevant media technology, it is expected the intensification of interactive interaction between modern sociocultural actors – influencers, bloggers, designers, thought leaders, the state, and business – which will act as a method attracting mass attention to socially significant issues, as well as a potential methodology for criticizing the hedonistic ecosystem of society. The author finds the potential of new media in achieving the goals of sustainable development and their immanent relations with modern democracy and emergent social movements. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject соціальні медіа uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject інформаційне поле uk
dc.subject social media uk
dc.subject communication uk
dc.subject design uk
dc.subject media space uk
dc.title Нові соціальні медіа в дизайні: соціокультурні та комунікативні аспекти uk
dc.title.alternative New social media in design: sociocultural and communicative aspects uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 316.77:004.77:7.012
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу