Публікація:
Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Швай, Р.І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються різні підходи до розуміння творчості як явища, яке присутнє в освітній практиці та обумовлює діяльність педагога, ефективність навчання та розвиток творчої особистості учня.
This paper discusses the various approaches to understanding creativity as a phenomenon that is present in the educational practices and activities makes educator effectiveness of training and development of the creative individual student.

Опис

Ключові слова

творчість, діяльність педагога, особистість учня, creativity, activities of the teacher, individual student

Бібліографічний опис

Швай Р.І. Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання / Р.І. Швай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 39-42

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced