Публікація: Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Швай, Р.І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються різні підходи до розуміння творчості як явища, яке присутнє в освітній практиці та обумовлює діяльність педагога, ефективність навчання та розвиток творчої особистості учня.
This paper discusses the various approaches to understanding creativity as a phenomenon that is present in the educational practices and activities makes educator effectiveness of training and development of the creative individual student.
This paper discusses the various approaches to understanding creativity as a phenomenon that is present in the educational practices and activities makes educator effectiveness of training and development of the creative individual student.
Опис
Ключові слова
творчість, діяльність педагога, особистість учня, creativity, activities of the teacher, individual student
Бібліографічний опис
Швай Р.І. Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання / Р.І. Швай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 39-42