Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швай, Р.І.
dc.date.accessioned 2013-12-18T09:32:13Z
dc.date.available 2013-12-18T09:32:13Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Швай Р.І. Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання / Р.І. Швай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 39-42 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4188
dc.description.abstract У статті розглядаються різні підходи до розуміння творчості як явища, яке присутнє в освітній практиці та обумовлює діяльність педагога, ефективність навчання та розвиток творчої особистості учня. ru_RU
dc.description.abstract This paper discusses the various approaches to understanding creativity as a phenomenon that is present in the educational practices and activities makes educator effectiveness of training and development of the creative individual student. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject творчість ru_RU
dc.subject діяльність педагога ru_RU
dc.subject особистість учня ru_RU
dc.subject creativity ru_RU
dc.subject activities of the teacher ru_RU
dc.subject individual student ru_RU
dc.title Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу