ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швай, Р.І. | |
dc.date.accessioned | 2013-12-18T09:32:13Z | |
dc.date.available | 2013-12-18T09:32:13Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Швай Р.І. Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання / Р.І. Швай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 39-42 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4188 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються різні підходи до розуміння творчості як явища, яке присутнє в освітній практиці та обумовлює діяльність педагога, ефективність навчання та розвиток творчої особистості учня. | ru_RU |
dc.description.abstract | This paper discusses the various approaches to understanding creativity as a phenomenon that is present in the educational practices and activities makes educator effectiveness of training and development of the creative individual student. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | творчість | ru_RU |
dc.subject | діяльність педагога | ru_RU |
dc.subject | особистість учня | ru_RU |
dc.subject | creativity | ru_RU |
dc.subject | activities of the teacher | ru_RU |
dc.subject | individual student | ru_RU |
dc.title | Егалітарне розуміння творчості як шлях до творчого навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |