Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавран, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-09-15T10:07:57Z
dc.date.available 2023-09-15T10:07:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гавран, Ірина Анатоліївна. Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Гавран Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 224 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41855
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки, де означений феномен трактується як ціннісного особистіснопрофесійного утворення, що характеризується емоційно-почуттєвим ставленням педагога до розуміння своїх вихованців, що реалізується у процесі творчої взаємодії та сприяє покращенню музично-педагогічної діяльності. Визначено компонентну структуру, критерії, показники та рівні сформованості педагогічної емпатії у майбутніх учителів музики. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки, що проходила у перебігу таких взаємопов’язаних етапів: підготовчокоректуючого, індивідуально-самостійного, творчо-діяльнісного. Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні прийоми та методи реалізації всього комплексу формування педагогічної емпатії у майбутніх учителів музики. uk
dc.description.abstract The research deals with the problem of formation of pedagogical empathy of future music teachers in the process of conductor – choral training, where the definite phenomenon is explained as evaluative, personal-professional formation, which is characterized by the emotional - sensational attitude of a teacher to understanding his students, and is realized in the process of creative interaction, which leads to the improvement of music-pedagogical activity. The defined structure of component, criteria, indicators and levels of formation of pedagogical empathy of future music teachers. Developed and experimentally tested the phased method of forming pedagogical empathy of future music teachers in the process of conduct-choral training, which took place during the following interrelated phases: preparatory-correction, individually-independent, creative activity. Results of the research helped identify the basic techniques and methods of implementation of the whole complex formation of empathy of pedagogical future teachers of music. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічна емпатія uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject диригентсько-хоровий процес uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject empathy uk
dc.subject pedagogical empathy uk
dc.subject conductor-choral process uk
dc.subject future teachers of music uk
dc.subject phased methods uk
dc.title Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки uk
dc.title.alternative The formation of pedagogical empathy of futureteachers of music in the process of conductor – choral training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.132:159.943:78(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу