Дисертацію присвячено проблемі організації самостійної роботи майбутніх економістів з вищої математики в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу. У роботі з’ясовано теоретичні підходи до структурування й змістового наповнення самостійної роботи студентів, сформульовано методичні вимоги до її організації, уточнено психолого-методичні основи організації самостійної
роботи студентів-першокурсників, запропоновано концептуальну модель організації самостійної роботи студентів з вищої математики, визначено й розроблено організаційно-методичне забезпечення самостійної роботи: навчально-методичний посібник та електронний посібник з вищої математики.
The thesis deals with the problem of organization of future economists’ selfstudy work in higher mathematics in the conditions of credit-module system of organization of educational process. Theoretical approaches to structuring and content of students’ self-study work are determined, methodical requirements to its organization are formulated,
psychological and methodical bases of organization of first-year students’ self-study work are specified, the conceptual model of organization of students’ self-study work in higher mathematics is offered. Organizational and methodical supplies of selfstudy work: a teaching aid and electronic manual in higher mathematics have been created.