ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Віднічук, Микола Антонович | |
dc.date.accessioned | 2023-09-13T11:55:51Z | |
dc.date.available | 2023-09-13T11:55:51Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Віднічук, Микола Антонович. Формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі в курсі фізики загальноосвітньої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / Віднічук Микола Антонович ; наук. керівник Коршак Євген Васильович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 238 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41780 | |
dc.description.abstract | У дисертації науково обгрунтовано проблеми формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі учнями загальноосвітніх шкіл в курсі фізики в результаті застосування в навчальному процесі винахідницьких задач. Установлено, що широке застосування в процесі вивчення фізики винахідницьких задач дозволить підвищити рівень і якість знань учнів з даного предмета. Виявлено організаційно-дидактичні та методичні умови ефективності і результативності використання винахідницьких задач в навчальному процесі. Теоретично і експериментально обгрунтовано можливості підвищення рівня і якості знань учнів загальноосвітніх шкіл з фізики в результаті широкого застосування в навчальному процесі винахідницьких задач. Основні результати дослідження впроваджені в процес навчення фізики учнів середньої загальноосвітньої школи. Розроблено рекомендації та навчальні програми щодо використання винахідницьких задач при вивченні фізики. | uk |
dc.description.abstract | The thesis substantiates scientifically issues of raising the level and quality of knowledge of pupils of general educational schools in physics resulting from the use in the teaching process of inventive problems. It has been established that the wide use in the physics study process of inventive problems will permit to improve the level and quality of pupils’ knowledge in this subject. Organizational didactic and methodical conditions for the efficiency and resultativeness of using inventive problems in the teaching process have been determined. Possibilities for raising the level and quality of knowledge of pupils of general educational schools in physics have been theoretically and experimentally substantiated on the basis of the wide use in the teaching process of inventive problems. Basic research results have been implemented in the process of teaching physics for pupils at general educational school. Recommendations and curricula have been worked out concerning the use of inventive problems in studying physics. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | винахідницька задача | uk |
dc.subject | проблемна ситуація | uk |
dc.subject | алгоритм розв’язання винахідницької задачі | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | inventive problem | uk |
dc.subject | problemic situation | uk |
dc.subject | algorithm of solving inventive problems | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.title | Формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі в курсі фізики загальноосвітньої школи | uk |
dc.title.alternative | Forming abilities to solve inventive problems in physics course at general educational school | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 53(077.7) |