Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі в курсі фізики загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Віднічук, Микола Антонович
dc.date.accessioned 2023-09-13T11:55:51Z
dc.date.available 2023-09-13T11:55:51Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Віднічук, Микола Антонович. Формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі в курсі фізики загальноосвітньої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / Віднічук Микола Антонович ; наук. керівник Коршак Євген Васильович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41780
dc.description.abstract У дисертації науково обгрунтовано проблеми формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі учнями загальноосвітніх шкіл в курсі фізики в результаті застосування в навчальному процесі винахідницьких задач. Установлено, що широке застосування в процесі вивчення фізики винахідницьких задач дозволить підвищити рівень і якість знань учнів з даного предмета. Виявлено організаційно-дидактичні та методичні умови ефективності і результативності використання винахідницьких задач в навчальному процесі. Теоретично і експериментально обгрунтовано можливості підвищення рівня і якості знань учнів загальноосвітніх шкіл з фізики в результаті широкого застосування в навчальному процесі винахідницьких задач. Основні результати дослідження впроваджені в процес навчення фізики учнів середньої загальноосвітньої школи. Розроблено рекомендації та навчальні програми щодо використання винахідницьких задач при вивченні фізики. uk
dc.description.abstract The thesis substantiates scientifically issues of raising the level and quality of knowledge of pupils of general educational schools in physics resulting from the use in the teaching process of inventive problems. It has been established that the wide use in the physics study process of inventive problems will permit to improve the level and quality of pupils’ knowledge in this subject. Organizational didactic and methodical conditions for the efficiency and resultativeness of using inventive problems in the teaching process have been determined. Possibilities for raising the level and quality of knowledge of pupils of general educational schools in physics have been theoretically and experimentally substantiated on the basis of the wide use in the teaching process of inventive problems. Basic research results have been implemented in the process of teaching physics for pupils at general educational school. Recommendations and curricula have been worked out concerning the use of inventive problems in studying physics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject винахідницька задача uk
dc.subject проблемна ситуація uk
dc.subject алгоритм розв’язання винахідницької задачі uk
dc.subject творчість uk
dc.subject inventive problem uk
dc.subject problemic situation uk
dc.subject algorithm of solving inventive problems uk
dc.subject creativity uk
dc.title Формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі в курсі фізики загальноосвітньої школи uk
dc.title.alternative Forming abilities to solve inventive problems in physics course at general educational school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 53(077.7)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу