Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Шляхи та форми активізації розумової діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єремія, Я. І.
dc.contributor.author Васкан, І. Г.
dc.date.accessioned 2023-09-13T07:56:43Z
dc.date.available 2023-09-13T07:56:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Єремія, Я. І. Шляхи та форми активізації розумової діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури / Я. І. Єремія, І. Г. Васкан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 4К (132). - С. 79-83. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41738
dc.description.abstract На сучасних уроках фізичної культури постає необхідність у розробці та створенні проблемних ситуацій, частково пошукових завдань, що стимулюватимуть розумову діяльність учнів середнього шкільного віку. Для того, аби максимально залучити учнів до занять фізичною культурою та водночас сприяти активізації розумової діяльності на уроці, вчителю необхідно використовувати сучасні форми та методи роботи з учнями. У статті «Шляхи та форми активізації розумової діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури» розглядаються основні шляхи та методи активізації розумової діяльності на уроках фізичної культури серед дітей середнього шкільного віку, а також розглянуті основні помилки вчителя на уроках фізичної культури, які не активізують розумову діяльність. Наведено способи формування стійкого інтересу серед учнів до вивчення та занять фізичною культурою. Визначено основні методи та форми роботи з учнями на уроках фізичної культури, що активізують розумову діяльність учнів середнього шкільного віку. uk
dc.description.abstract На современных уроках физической культуры возникает необходимость в разработке и создании проблемных ситуаций, частично поисковых задач, которые стимулируют умственную деятельность учеников среднего школьного возраста. Для того, чтобы максимально привлечь учащихся к занятиям физической культурой и одновременно способствовать активизации умственной деятельности на уроке, учителю необходимо использовать современные формы и методы работы с учениками. В статье «Формы активизации мыслительной деятельности учеников среднего школьного возраста на уроках физической культуры» рассматриваются основные пути и методы активизации умственной деятельности на уроках физической культуры среди детей среднего школьного возраста, а также рассмотрены основные ошибки учителя на уроках физической культуры, которые не активизируют умственную деятельность учеников. Названы способы формирования устойчивого интереса среди учащихся к изучению и занятий физической культурой. Определены основные методы и формы работы с учениками на уроках физической культуры, активизирующие умственную деятельность учеников среднего школьного возраста. uk
dc.description.abstract In modern physical education lessons, there is a need to develop and create problem situations, partly search tasks that will stimulate the mental activity of students in secondary schools. In order to maximize the participation of students in physical education and at the same time to promote the mental process in the class, the teacher needs to use modern forms and methods of work with students. The article «Ways and forms of activating the mental activity of secondary school students in physical education lessons», was written by Ivan Vaskan and Yana Yeremiia. The main ways and methods of stimulating mental activity in physical education lessons among children of secondary school have been considered as well as the main mistakes of the teacher on the lessons that do not activate mental activity. Ways of generating a sustained interest among students in the study and lesson of physical culture were described. The main methods and forms of work with students in physical education lessons, which activate the mental activity of students in secondary schools, are defined. It has been determined that maintaining the intellectual interest and purposefulness of students depends on whether they enjoy physical education lessons. The attitude to physical education as a subject and as a lesson in schoolchildren differ in the vast majority of cases: during the entire school period, most students' attitudes towards physical education as a discipline remains high, and the attitude to the lesson from primary school to secondary school is declining. The teacher should select new forms and methods of teaching and educating students that would interest and convince them of the need of exercising to improve the individual level of physical health and continuous activation of mental activity of students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject Активізація розумової діяльності uk
dc.subject урок фізичної культури uk
dc.subject середній шкільний вік uk
dc.subject форми та методи навчання uk
dc.subject розумова діяльність uk
dc.subject Активизация мыслительной деятельности uk
dc.subject урок физической культуры uk
dc.subject средний школьный возраст uk
dc.subject формы и методы обучения uk
dc.subject умственная деятельность uk
dc.subject activation of mental activity uk
dc.subject physical education lesson uk
dc.subject average school age uk
dc.subject forms and methods of teaching uk
dc.subject mental activity uk
dc.title Шляхи та форми активізації розумової діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури uk
dc.title.alternative Ways and forms of activating the mental activity of secondary school students in physical education lessons uk
dc.title.alternative Формы активизации мыслитильной деятельности учеников среднего школьного возраста на уроках физической культуры uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 372.8
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4К(132).18


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу