Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Виходцева, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-09-12T11:10:53Z
dc.date.available 2023-09-12T11:10:53Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Виходцева, Ольга Анатоліївна. Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Виходцева Ольга Анатоліївна ; наук. керівник Чепелева Наталія Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 194 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41717
dc.description.abstract Дисертацію присвячено розгляду проблеми засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти. Процес засвоєння інформації охоплює наступні взаємопов’язані етапи: сприймання матеріалу, його розуміння, запам’ятовування, зберігання та актуалізацію – відтворення та використання в діяльності (навчальній та професійній). Провідним фактором ефективності засвоєння навчального матеріалу та центральною ланкою процесу засвоєння знань виступає розуміння інформації, яка опрацьовується. uk
dc.description.abstract Problems of mastering of text information of students of high pedagogical schools view at the dissertation. The processes of learning include next steps: perception of material, understanding, remembering, preservation and actualization – reproduction and utilization for action. All of there steps are linking. The main factor of efficient learning and central stage of mastering is understanding of information. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject засвоєння uk
dc.subject інформація uk
dc.subject текст uk
dc.subject розуміння тексту uk
dc.subject когнітивні операції опрацювання тексту uk
dc.subject діалогічна взаємодія з текстом uk
dc.subject mastering uk
dc.subject information uk
dc.subject text uk
dc.subject understanding of text uk
dc.subject cognitive processing of text uk
dc.subject dialogical cooperation with a text uk
dc.title Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти uk
dc.title.alternative Psychological peculiarity mastering of text information of students of high pedagogical schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.953


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу