ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Виходцева, Ольга Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T11:10:53Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T11:10:53Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Виходцева, Ольга Анатоліївна. Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Виходцева Ольга Анатоліївна ; наук. керівник Чепелева Наталія Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 194 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41717 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено розгляду проблеми засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти. Процес засвоєння інформації охоплює наступні взаємопов’язані етапи: сприймання матеріалу, його розуміння, запам’ятовування, зберігання та актуалізацію – відтворення та використання в діяльності (навчальній та професійній). Провідним фактором ефективності засвоєння навчального матеріалу та центральною ланкою процесу засвоєння знань виступає розуміння інформації, яка опрацьовується. | uk |
dc.description.abstract | Problems of mastering of text information of students of high pedagogical schools view at the dissertation. The processes of learning include next steps: perception of material, understanding, remembering, preservation and actualization – reproduction and utilization for action. All of there steps are linking. The main factor of efficient learning and central stage of mastering is understanding of information. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | засвоєння | uk |
dc.subject | інформація | uk |
dc.subject | текст | uk |
dc.subject | розуміння тексту | uk |
dc.subject | когнітивні операції опрацювання тексту | uk |
dc.subject | діалогічна взаємодія з текстом | uk |
dc.subject | mastering | uk |
dc.subject | information | uk |
dc.subject | text | uk |
dc.subject | understanding of text | uk |
dc.subject | cognitive processing of text | uk |
dc.subject | dialogical cooperation with a text | uk |
dc.title | Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти | uk |
dc.title.alternative | Psychological peculiarity mastering of text information of students of high pedagogical schools | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.953 |