ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T10:56:08Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T10:56:08Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Вергунова, Валерія Сергіївна. Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Вергунова Валерія Сергіївна ; наук. керівник Ростовський Олександр Якович ; Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2011. - 235 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41714 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. У ній розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва та особливості його формування, висвітлено стан розкриття проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у теорії та методиці фахової підготовки вчителів музики, обґрунтовано педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, визначено критерії та показники його сформованості, наведено результати констатувального експерименту, розкрито методику і зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність. | uk |
dc.description.abstract | The thesis presents theoretic and experimental study of the issue of forming future primary school and music teachers’ experience of valuemotivated attitude toward music art. The research tackles the phenomenon of experience in philosophic and psychological-didactic aspects. The paper outlines the fundamental premises of value-motivated attitude experience as well as peculiarities of its formation in the process of training university students. The thesis discusses present-day theoretic and methodological approaches towards the said issue in professional training of teachers of music and provides grounds for pedagogic conditions of forming future primary school and music teachers’ experience of value-motivated attitude toward music art. Criteria and indices of its formation are identified, methodology and the contents of the experiment are discussed, and the results of the forming experiment are analyzed and validated via statistic methods. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | досвід | uk |
dc.subject | цінність | uk |
dc.subject | естетичне ставлення до мистецтва | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва | uk |
dc.subject | методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів і музики | uk |
dc.subject | experience | uk |
dc.subject | value | uk |
dc.subject | the aesthetic attitude to art | uk |
dc.subject | experience of value-motivated attitude toward music art | uk |
dc.subject | methods of forming experience of value-motivated attitude toward music art | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | professional training of future primary school and music teachers’ | uk |
dc.title | Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики | uk |
dc.title.alternative | Methods of forming future primary school and music teachers’ experience of value-motivated attitude toward music art | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:78 |