Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вергунова, Валерія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-09-12T10:56:08Z
dc.date.available 2023-09-12T10:56:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Вергунова, Валерія Сергіївна. Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Вергунова Валерія Сергіївна ; наук. керівник Ростовський Олександр Якович ; Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2011. - 235 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41714
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. У ній розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва та особливості його формування, висвітлено стан розкриття проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у теорії та методиці фахової підготовки вчителів музики, обґрунтовано педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, визначено критерії та показники його сформованості, наведено результати констатувального експерименту, розкрито методику і зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність. uk
dc.description.abstract The thesis presents theoretic and experimental study of the issue of forming future primary school and music teachers’ experience of valuemotivated attitude toward music art. The research tackles the phenomenon of experience in philosophic and psychological-didactic aspects. The paper outlines the fundamental premises of value-motivated attitude experience as well as peculiarities of its formation in the process of training university students. The thesis discusses present-day theoretic and methodological approaches towards the said issue in professional training of teachers of music and provides grounds for pedagogic conditions of forming future primary school and music teachers’ experience of value-motivated attitude toward music art. Criteria and indices of its formation are identified, methodology and the contents of the experiment are discussed, and the results of the forming experiment are analyzed and validated via statistic methods. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject досвід uk
dc.subject цінність uk
dc.subject естетичне ставлення до мистецтва uk
dc.subject особистість uk
dc.subject досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва uk
dc.subject методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів і музики uk
dc.subject experience uk
dc.subject value uk
dc.subject the aesthetic attitude to art uk
dc.subject experience of value-motivated attitude toward music art uk
dc.subject methods of forming experience of value-motivated attitude toward music art uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject professional training of future primary school and music teachers’ uk
dc.title Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики uk
dc.title.alternative Methods of forming future primary school and music teachers’ experience of value-motivated attitude toward music art uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:78


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics