Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади побудови системи вправ з геометрії в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вашуленко, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2023-09-12T09:14:14Z
dc.date.available 2023-09-12T09:14:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Вашуленко, Ольга Петрівна. Методичні засади побудови системи вправ з геометрії в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Вашуленко Ольга Петрівна ; наук. керівник Бурда Михайло Іванович ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2010. - 239 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41710
dc.description.abstract У дисертації теоретично й експериментально обґрунтовано методику побудови системи вправ з геометрії в основній школі, подано відповідні дидактичні моделі її використання в навчальному процесі. На основі аналізу психолого-педагогічної і методичної літератури, стану досліджуваної проблеми у практиці навчання геометрії уточнено поняття, „геометрична вправа”, „система вправ”; розкрито дидактичні функції геометричних вправ; визначено і науково обґрунтовано принципи побудови системи вправ з геометрії в основній школі з урахуванням сучасних цілей і вимог до навчальних досягнень учнів, дидактичних принципів, особливостей навчальної пізнавальної діяльності підлітків, розроблено методичні вимоги до їх реалізації. uk
dc.description.abstract Methods of constructing a system of geometry exercises at basic school are theoretically and experimentally proved in the dissertation. The appropriate didactic models for their use in an educational process are given in. The concepts “geometric exercise” and “system of exercises” are clarified in the investigation; the didactic functions of geometrical exercises are exposed; principles of constructing a system of exercises of geometry at basic school certainly and scientifically grounded taking into account modern aims and requirements for the results of studies, didactic principles, features of educational cognitive activity of teen students; methodological guidelines are developed for their implementation; the psychological and educational and methodological literature; the problem situation of the practice of teaching geometry are analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject зміст і цілі навчання uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject навчальні досягнення учнів uk
dc.subject рівнева диференціація навчання uk
dc.subject геометрична вправа uk
dc.subject система вправ uk
dc.subject принципи побудови системи вправ uk
dc.subject основна школа uk
dc.subject contents and goal of training uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject training achievements of pupils uk
dc.subject differentiation of teaching by level uk
dc.subject geometry exercise uk
dc.subject system of exercises uk
dc.subject principles of the structure of the exercise system uk
dc.subject basic school uk
dc.title Методичні засади побудови системи вправ з геометрії в основній школі uk
dc.title.alternative Methodical principles of construction of the system of exercises from geometry at basic school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:514


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу