У дисертаційному дослідженні розглядається проблема інтенсифікації процесу навчання математики на основі його комп'ютеризації. Розв’язанню цієї проблеми через включення в методичну систему навчання математики учнів 5 - 6 класів мультимедійної дошки присвячене дане дисертаційне дослідження. У роботі встановлено особливості використання мультимедійної дошки в процесі навчання математики в основній школі. Побудовано дидактичну модель “Мультимедійна дошка у навчанні математики”, як цілісну систему, що забезпечує комплекс умов для ефективної співпраці вчителя та учня в умовах використання мультимедійної дошки і сприяє всебічному розвиткові школярів. Визначено методичні умови використання мультимедійної дошки у навчально-виховному процесі ї на їх основі розроблено методику навчання математики учнів 5 - 6 класів з використанням даного засобу.
Intensification of process of teaching mathematics of pupils 5 - 6 classes is examined in the dissertation. Conception of the use of multimedia board in the process of teaching mathematics at school is developed and scientifically grounded in this work. The model of the methodical system of teaching mathematics with a multimedia board is built. Usuge of multimedia board in teaching mathematics of pupils 5 - 6 classes is grounded in theory and in practice. The methodical providing for the use of multimedia board in the educational process of mathematics is developed.