У дисертації розкривається новий погляд на проблему формування вокально-виконавської культури майбутніх мучителів музики в процесі фахової підготовки. На основі аналізу літератури з проблеми дослідження та практичного досвіду визначено: теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного феномену, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та авторське тлумачення поняття «вокально-виконавська культура майбутнього вчителя музики», що зумовило виокремлення структурних компонентів (мотиваційно-регулятивного, когнітивнокомунікативного, творчо-діяльнісного) та педагогічних умов. Вперше сформульовано й обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості вокально-виконавської культури майбутніх учителів музики.
In dissertation a new look opens up to the problem of forming vocally performance cultures of future tormentors of music in the process of professional preparation. On the basis of analysis of literature on issue of research and practical experience certainly: theoretical and methodological subsoil of process of forming of this phenomenon, maintenance, specific, functions, methods, principles, pedagogical approaches and author interpretation of concept «vocally performance culture of future music master», which stipulated the selection of structural components and pedagogical terms. Criteria, indexes, are first formulated and grounded, levels of pilchard vocally performance cultures of future music masters.