Дисертацію присвячено проблемі підготовки іноземних студентів − майбутніх учителів музики до організації аматорських ансамблевих колективів в умовах позакласної музично-виховної діяльності. Її значущість зумовлена необхідністю посилення педагогічного впливу на становлення особистості сучасних школярів. Залучення до музично-духовної скарбниці людства є одним з найбільш ефективних засобів непрямої педагогічної дії, засобом організації дозвілля шкільної молоді і сприяння нівелюванню впливу негативних вражень, які можуть стати небезпечними для сучасної молоді.
This dissertation is dedicated to the problem of training of foreign students as future music teachers to organizing of amateur ensembles within extracurricular musical education. Its importance is predefined by the necessity of strengthening of indirect pedagogical influence on personality becoming of modern school youth on principles of their familiarizing with musical spiritual treasury of humanity, by confession of necessity to organize leisure of pupil for the leveling of the negative impressions and fascinations, which modern youth yield to temptation.