У дослідженні подано узагальнюючу теоретичну характеристику педагогічної підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників. На основі аналізу стану професійної підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників у зарубіжній літературі та практичній діяльності середньої та вищої школи виявлено передумови підвищення її продуктивності. Теоретично обґрунтовано структурні компоненти професійної підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників. Розроблено методичну систему поетапної підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників.
The study presents the unifying theoretical description of pedagogical training of future teachers of science to the development of logical thinking seniors. Based on the analysis of the training of future teachers of informatics to develop logical thinking senior foreign literature and practice of middle and high school found a condition of its performance. Theoretically the structural components of training future teachers of informatics to develop logical thinking seniors. A methodical system of gradual training of future teachers of science to the development of logical thinking seniors.