Дисертацію присвячено науковому обґрунтуванню психологопедагогічних умов диригентсько-хорової підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти. У дисертації проаналізовано науково-теоретичні засади досліджуваної проблеми; визначено психолого-педагогічні умови диригентсько-хорової підготовки керівника хору; з’ясовано критерії, показники та рівні сформованості диригентсько-хорової підготовки студентів; виявлено зміст, сутність та структуру диригентсько-хорової підготовки студентів музичнопедагогічних факультетів мистецтв, що зумовило вибір мотиваційноціннісного, музично-професійного, когнітивно-знаннєвого, педагогічнофахового та творчо-самостійного компонентів диригентсько-хорової підготовки майбутнього керівника хору до продуктивної діяльності в умовах загальноосвітньої школи.
The Thesis is primarily devoted to scientific substantiation of the methods psychological and pedagogical conditions of chorus conductor training in the system of higher musical education. Pointed out the term “conductor ” as phenomenon of musical art, the theoretical foundation of researched problems, analyzed the ways of conductor and chorus students training. Experimentally checked up the steps of psychological and pedagogical conditions of students training, stressed interconnection of learning subjects. Examined the effective results of experimental and researched work.