Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біляковська, Ольга Орестівна
dc.date.accessioned 2023-09-11T12:25:04Z
dc.date.available 2023-09-11T12:25:04Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Біляковська, Ольга Орестівна. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Біляковська Ольга Орестівна ; наук. керівник Сікорський Петро Іванович ; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2008. - 236 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41690
dc.description.abstract У дисертації досліджені становлення і розвиток оцінювання на основі узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду, розкритий зміст сучасних наукових підходів до цього процесу, визначені головні функції та педагогічні вимоги до оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання, проаналізовані дидактичні умови реалізації модульної технології навчання шляхом експериментальної перевірки. На підставі ретроспективного аналізу інноваційних підходів до оцінювання науково обгрунтовані їх дидактичні засади (принципи, структура, моделі) в умовах модульного навчання для старшокласників, окреслені педагогічні можливості вибору оцінювальних шкал та дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання, розроблені та експериментально перевірені три моделі контрольно-оцінювальних систем щодо їх дієвості та ефективності у старшій профільній школі, охарактеризовані основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності. uk
dc.description.abstract The thesis includes research of students’ assessment foundations and development on the basis of Ukrainian and foreign experience generalization. It is shown the content of modern scientific approaches to this process, defined the main functions and pedagogical requirements to high school students’ assessment in the context of module teaching. It is also analyzed didactical conditions for module teaching technology implication by the mean of experimental verification. Based on retrospective analysis of innovative approaches to student assessment it is scientifically grounded didactical foundations of students’ assessment (principles, structure, models) and characterized the main elements of evaluative activity in school. The educational possibilities of assessment scales and didactical peculiarities of 12–point students’ assessment system during the module teaching are defined, while three models of students’ assessment system were developed and experimentally verified to prove its effectiveness for specialized high school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject оцінювання uk
dc.subject модульне навчання uk
dc.subject старша школа uk
dc.subject моделі контрольно-оцінювальних систем uk
dc.subject шкали оцінювання uk
dc.subject 12-бальна система оцінювання uk
dc.subject assessment uk
dc.subject module teaching uk
dc.subject high school uk
dc.subject models of assessment system uk
dc.subject assessment scales uk
dc.subject and 12 – point assessment scale uk
dc.title Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання uk
dc.title.alternative Didactical foundations of high school students’ assessment in the conditions of module teaching uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5:371.26 (477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу