Дисертацію присвячено розробці методики інтегрованого навчання основ охорони праці і безпеки життєдіяльності майбутніх учителів технологій, обґрунтовано методологічні підходи до інтеграції знань. Сформульовано базові закономірності та концептуальні засади інтеграції знань майбутніх учителів технологій. Обґрунтована доцільність впровадження системи інтегрованого навчання в ВНЗ шляхом оптимального поєднання предметного та інтегрованого навчання. Обґрунтовано принципи структурування знань в процесі їх інтеграції та уточнено критерії відбору змісту навчального матеріалу з урахуванням ідей інтеграції у вищій педагогічній школі. Теоретично та експериментально доведена залежність між якістю засвоєння знань та ступенем їх інтеграції. Побудована модель інтеграції загальнотехнічних та професійних знань. На її основі розроблено модель інтегрованого навчання курсу «Безпека життєдіяльності та охорона праці», враховуючи специфіку діяльності майбутніх учителів технологій. Розроблено методику інтегрованого навчання безпеки життєдіяльності та основ охорони праці в педагогічних навчальних закладах та її організаційне забезпечення.
Dissertation is devoted of development of method of computer-integrated studies of bases of labour and safety of vital functions of future teachers of technologies protection, grounded methodological going near integration of knowledges. Base conformities to the law and conceptual principles of integration of knowledges of future teachers of technologies are formulated. Expedience of introduction of the system of computer-integrated studies is grounded at professionally pedagogical school by optimum combination of subject and computer-integrated studies. Grounded principles of structures of knowledges in the process of their integration and the criteria of selection of maintenance of educational material are specified taking into account the ideas of integration at professionally pedagogical school. In theory and dependence is experimentally well-proven between quality of mastering of knowledges and degree of their integration. The model of integration of in-technical and professional knowledges is built. On its basis of the developed models of computer-integrated studies of course of «Safety of vital functions and labour protection», taking into account the specific of activity of future teachers of technologies. The method of computer-integrated studies of safety of vital functions and labour protection is developed in professionally pedagogical educational establishments and it orgware.