Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування економічної культури учнів основної та старшої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булавенко, Світлана Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-09-11T09:13:05Z
dc.date.available 2023-09-11T09:13:05Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Булавенко, Світлана Дмитрівна. Формування економічної культури учнів основної та старшої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Булавенко Світлана Дмитрівна ; наук. керівник Коваленко Євгенія Іванівна ; М-во освіти і науки України, Ніжинський держ пед. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 256 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41677
dc.description.abstract У дисертації досліджено формування економічної культури учнів основної та старшої школи. У роботі проаналізовано стан розробленості порушеної проблеми; обґрунтовано структурно-функціональну модель формування економічної культури учнів основної та старшої школи; визначено педагогічні умови та технологію формування економічної культури учнів; доведено ефективність їх впливу на рівень сформованості економічної культури; розроблено змістові матриці – складові економічної культури; визначено критерії, показники та рівні сформованості економічної культури учнів (ідентифікаційний, репродуктивний, продуктивний, системно-творчий); уточнено та розширено сутність і структуру поняття «економічна культура учнів загальноосвітньої школи»; обґрунтовані та експериментально перевірені принципи, зміст, методи, засоби формування економічної культури учнів основної та старшої школи. uk
dc.description.abstract In-process on the basis of study and analysis of the state of developed of this problem in a theory and practice it is first developed and grounded structurally functional model of process of forming of economic culture; in theory grounded pedagogical terms and technology of forming of economic culture of students of basic and senior school and their efficiency of influence on the level of formed of economic culture is well-proven; semantic matrices – constituents of economic culture; certainly criteria, indexes and levels of formed of economic culture of students of general school (identification, genesial, productive, system creative); essence and structure of concept «economic culture of students of general school is specified and extended»; scientifically grounded and pedagogical terms, principles, maintenance, methods, facilities and technologies forming of economic culture school, are experimentally tested. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject економічна культура учнів загальноосвітньої школи uk
dc.subject економічні знання uk
dc.subject вміння та навички uk
dc.subject економічне виховання uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject economic culture of students of general school uk
dc.subject economic thought uk
dc.subject economic knowledges uk
dc.subject economic abilities and skills uk
dc.subject pedagogical terms uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.title Формування економічної культури учнів основної та старшої школи uk
dc.title.alternative Forming of economic culture of students of basic and senior school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.03 – 057.874


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу