Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційований підхід до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників у процесі поглибленого вивчення геометрії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буковська, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2023-09-11T09:03:07Z
dc.date.available 2023-09-11T09:03:07Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Буковська, Оксана Іванівна. Диференційований підхід до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників у процесі поглибленого вивчення геометрії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Буковська Оксана Іванівна ; наук. керівник Бурда Михайло Іванович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 286 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41675
dc.description.abstract У роботі теоретично і експериментально обґрунтовано методику диференційованого підходу до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників при поглибленому вивченні геометрії. Визначено стан розробленості проблеми у теорії та шкільній практиці, з’ясовано психологометодичні засади розвитку вмінь і навичок самостійної навчальної діяльності старшокласників та основні критерії диференційованого підходу; розроблено концепцію такого підходу та методичну систему (цілі, організаційні форми, методи і засоби), експериментально перевірено ефективність розробленої методики. Результати дослідження можуть бути використані вчителями математики в процесі організації самостійної навчальної діяльності старшокласників, авторами підручників і методичних посібників, методистам математики та слухачам інститутів післядипломної педагогічної освіти. uk
dc.description.abstract The research of scientific problems of differential independent educational activity in profound seniors’ study geometry and methodology of its implementation on the basis of individual approach to learning has been carried out in the work. The results of the research can be used by High School mathematics teachers in the process of seniors’ self-training, authors of textbooks and educational supplies, will also be useful to the students of mathematics, Methodist Mathematics and students of Institutes of Postgraduate Teacher Education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методична система uk
dc.subject диференціація uk
dc.subject самостійна навчальна діяльність uk
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject активізація навчання uk
dc.subject methodical system uk
dc.subject seniors’ differentiated teaching self-discovery activities uk
dc.subject personally oriented education uk
dc.subject motivation uk
dc.subject intensification of training uk
dc.title Диференційований підхід до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників у процесі поглибленого вивчення геометрії uk
dc.title.alternative Differentiated approach to the organization of seniors’ independent learning activities in the process of profound study of geometry uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:514:371.322.1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу