Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буйдіна, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-09-08T09:24:16Z
dc.date.available 2023-09-08T09:24:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Буйдіна, Олена Олександрівна. Організація самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімія) / Буйдіна Олена Олександрівна ; наук. керівник Шиян Надія Іванівна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Київ, 2012. - 257 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41670
dc.description.abstract У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми організації самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань, що полягає в розробленні методики самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням розроблених засобів візуалізації знань, визначенні її ефективності. Експериментально перевірено ефективний вплив методики організації самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань на формування пізнавальної самостійності. Одержані результати підтвердили ефективність педагогічного дослідження. uk
dc.description.abstract The thesis presents generalization and ways of solving problem of organization of independent work of the basic school students on chemistry using aids of knowledge visualization, that is developing of methods of independent work of the basic school students on chemistry with use of the knowledge visualization aids developed, and specifying its efficiency. Effective influence of organization methods of independent work of the basic school students on chemistry using visualization aids of knowledge on cognitive independence forming has been experimentally tested. The results have proved effectiveness of the pedagogical research. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самостійна робота uk
dc.subject засоби візуалізації знань uk
dc.subject методика uk
dc.subject основна школа uk
dc.subject хімія uk
dc.subject independent work uk
dc.subject visualization aids of knowledge uk
dc.subject methods uk
dc.subject basic school uk
dc.subject chemistry uk
dc.title Організація самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань uk
dc.title.alternative Organization of independent work of basic school students on chemistry using knowledge visualization aids uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.091.33-028.22:[374:54]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу