Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бочаріна, Наталія Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-09-08T09:14:06Z
dc.date.available 2023-09-08T09:14:06Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бочаріна, Наталія Олексіївна. Психологічні особливості формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Бочаріна Наталія Олексіївна ; наук. керівник Коломінський Наум Львович ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2012. - 300 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41666
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога. У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми гуманістичної спрямованості особистості. Визначено її зміст, виділено структурні компоненти (соціально-когнітивний, мотиваційний, емоційно-ціннісний та конативний), критерії сформованості (культурні та професійні компетенції; професійне самовизначення й самореалізація; ціннісне ставлення до інших та до себе; позитивна соціальнокомунікативна активність), показники та рівні (високий, середній, низький). uk
dc.description.abstract The dissertation research is devoted to the learning of psychological peculiarities of forming of humanistic direction of future social teacher. The generalized results of theoretical analysis of scientific literature from problem of humanistic direction of person are represented in a research. Her content is determined, the structural components (social and cognitive, motivational, emotional and valuable, conative) are emphasized, the criterions of forming (cultural and professional competenses; professional self-determination and self-realization; valuing attitude to other and to itself; positive social and communicative activity), indices and levels (high, middle, low). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject гуманістична спрямованість особистості uk
dc.subject гуманістична спрямованість uk
dc.subject гуманістична спрямованість майбутнього соціального педагога uk
dc.subject культурні та професійні компетенції uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject гуманістичне ставлення до інших uk
dc.subject позитивна соціально-комунікативна активність uk
dc.subject humanistic direction of personality uk
dc.subject humanistic direction of future social teacher uk
dc.subject cultural and professional competenses uk
dc.subject professional self-determination uk
dc.subject humanistic attitude to other uk
dc.subject positive social and communicative activity uk
dc.title Психологічні особливості формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога uk
dc.title.alternative Psychological peculiarities of forming of humanistic direction of future social teacher uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.5:[378.147:37.013.42]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу