ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бочаріна, Наталія Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-08T09:14:06Z | |
dc.date.available | 2023-09-08T09:14:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Бочаріна, Наталія Олексіївна. Психологічні особливості формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Бочаріна Наталія Олексіївна ; наук. керівник Коломінський Наум Львович ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2012. - 300 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41666 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога. У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми гуманістичної спрямованості особистості. Визначено її зміст, виділено структурні компоненти (соціально-когнітивний, мотиваційний, емоційно-ціннісний та конативний), критерії сформованості (культурні та професійні компетенції; професійне самовизначення й самореалізація; ціннісне ставлення до інших та до себе; позитивна соціальнокомунікативна активність), показники та рівні (високий, середній, низький). | uk |
dc.description.abstract | The dissertation research is devoted to the learning of psychological peculiarities of forming of humanistic direction of future social teacher. The generalized results of theoretical analysis of scientific literature from problem of humanistic direction of person are represented in a research. Her content is determined, the structural components (social and cognitive, motivational, emotional and valuable, conative) are emphasized, the criterions of forming (cultural and professional competenses; professional self-determination and self-realization; valuing attitude to other and to itself; positive social and communicative activity), indices and levels (high, middle, low). | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | гуманістична спрямованість особистості | uk |
dc.subject | гуманістична спрямованість | uk |
dc.subject | гуманістична спрямованість майбутнього соціального педагога | uk |
dc.subject | культурні та професійні компетенції | uk |
dc.subject | професійне самовизначення | uk |
dc.subject | гуманістичне ставлення до інших | uk |
dc.subject | позитивна соціально-комунікативна активність | uk |
dc.subject | humanistic direction of personality | uk |
dc.subject | humanistic direction of future social teacher | uk |
dc.subject | cultural and professional competenses | uk |
dc.subject | professional self-determination | uk |
dc.subject | humanistic attitude to other | uk |
dc.subject | positive social and communicative activity | uk |
dc.title | Психологічні особливості формування гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога | uk |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of forming of humanistic direction of future social teacher | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923.5:[378.147:37.013.42] |