Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барановська, Ірина Георгіївна
dc.date.accessioned 2023-09-06T12:23:38Z
dc.date.available 2023-09-06T12:23:38Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Барановська, Ірина Георгіївна. Методичні засади художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання музики та музичного виховання / Барановська Ірина Георгіївна ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 235 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41572
dc.description.abstract У дисертації розглянуто проблему художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики. Розкрито сутність художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики на основі принципів і педагогічних умов, спрямованих на розкриття, розвиток, самовдосконалення музичних здібностей та творчого потенціалу вихованців шляхом вивчення українських народних музичних традицій. Визначено зміст, форми й методи роботи з організації навчально-виховного процесу в ансамблевому колективі та поетапна підготовка підлітків до художньо-творчої самореалізації. Доведено важливість одержаних результатів для подальшого розвитку музично-педагогічної теорії та практики. uk
dc.description.abstract The problem of the art-creative self-realization of teenagers in conditions of the folk music ensemble activities is considered. The essence of teenagers art-creative self-realization in conditions of the folk music ensemble’s activities is disclosed on the basis of principles and pedagogical conditions directed to the opening, development, self-improving musical abilities and creative potential of children through the way of learning Ukrainian folk traditions. It defines contents, forms and methods of work and organization of educational proses in assemble group for staged teenagers training for art-creative self-realization. The gained results are proved to be important pedagogical theory and practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художньо-творча самореалізація uk
dc.subject ансамбль народної музики uk
dc.subject принципи uk
dc.subject методичні засади uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject музичні здібності uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject art-creative self-realization uk
dc.subject ensemble folk music uk
dc.subject principles uk
dc.subject methodological foundations uk
dc.subject pedagogical condition uk
dc.subject musical ability uk
dc.subject creative potential uk
dc.title Методичні засади художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики uk
dc.title.alternative Methodological foundations of the art-creative self-realization of teenagers in conditions of folk music ensemble activities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.036-053.6:78(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу