Дисертаційне дослідження присвячено проблемі застосування біомеханічних технологій у теорії та методиці фізичного виховання та враховує організацію навчального процесу за кредитно-модульною технологією для студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації. Основою рукопису є теоретичні, науково-методичні і практичні досягнення дидактичної біомеханіки та її роль у фізичній підготовці студентів. Розглядаються питання біомеханічної доцільності комплексного розвитку рухових якостей студентів з позицій системного підходу в умовах різноманітних форм рухової активності на основі розробленого фонду кваліфікаційних завдань автентичних рухових тестів в навчальному і тренувальному процесах та самостійних занять з використанням тренажерів.
Dissertation research is devoted to the problem of application biomechanical technology in the theory and technique of physical education and take into account the Organization of educational process credit-modular technology for students of pedagogical specialities of higher educational institutions III-IV levels of accreditation. The basis of the manuscript is theoretical and methodological advances Biomechanics and its didactics role in the physical training of the students. Considered the feasibility of comprehensive development of biomechanical movement qualities of the students from the position of a systemic approach in the face of various forms of physical activity on the basis of the foundation of the qualifying task authentic movement tests in educational and training processes and
self-study using simulators.