Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Арефьєв, Валерій Георгійович
dc.date.accessioned 2023-09-04T12:18:43Z
dc.date.available 2023-09-04T12:18:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Арефьєв, Валерій Георгійович. Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Арефьєв Валерій Георгійович ; наук. консультант Тимошенко Олексій Валерійович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 448 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41546
dc.description.abstract В роботі встановлено об’єктивну необхідність радикальної перебудови змісту уроків фізичної культури, запроваджено інноваційні підходи й сучасні педагогічні особистісно-орієнтовані технології щодо організації та методики фізичного виховання школярів. Представлено технологію диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи, відповідну до сучасних вимог фізичного стану зростаючого покоління. Теоретично обґрунтовано концепцію та модель диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури, обґрунтовано найбільш валідний спосіб розподілу учнів-підлітків на гомогенні групи за показниками їхнього біологічного віку; визначено особливості сумарної та парної взаємодії ступеня біологічного розвитку організму підлітків, їх рівня фізичних здібностей та показників фізичного здоров’я; визначено особливості термінової адаптації організму підлітків до фізичних навантажень різної спрямованості та вікову динаміку захворюваності. uk
dc.description.abstract In the work, the objective need for a radical alteration of the lessons of physical culture is recognized, and the innovative approaches and modern pedagogical personality-oriented technologies are introduced into the organization and methodology of physical education of school students. The aim of the study was to theoretically justify and develop a technology for differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture for students of general school according to the modern requirements for the physical condition of the younger generation. The concept and model of differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture is theoretically substantiated; the most valid method for distribution of adolescent school students into the homogenous groups by their biological age is substantiated; the peculiarities of the aggregate and pairwise interactions between biological development of adolescents body, their level of physical abilities and indices of physical health are ascertained; the peculiarities of short-term adaptation of adolescent’s body to physical exercises of various types and age-related dynamics of morbidity are determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject учні-підлітки uk
dc.subject урок фізичної культури uk
dc.subject розвивальнооздоровчий напрям uk
dc.subject диференційований підхід uk
dc.subject концепція uk
dc.subject модель uk
dc.subject adolescent school students uk
dc.subject lesson of physical culture uk
dc.subject developing and health promoting focus uk
dc.subject differentiated approach uk
dc.subject concept uk
dc.subject model uk
dc.title Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological fundamentals for differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture for students of general school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:796 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу