У дисертації висвітлено процес формування іміджу політичної партії як відображення становлення політичної свідомості українських громадян й визначення особливостей його формування в умовах соціально-політичної трансформації українського суспільства. Проаналізовано концептуальні підходи до визначення сутності іміджу суб’єктів політики, визначено теоретико-методологічні та культурологічні засади у процесі його формування; досліджено особливості структуризації іміджу політичної партії, розкрито його комунікаційний потенціал та визначені конструктивні параметри моделі цільового іміджу політичної партії сучасних умовах.
The thesis considers the process of political party’s image formation that reflects the Ukrainians` political consciousness development and defines its formation peculiarities during the sociopolitical transformation of Ukrainian society. The conceptual approaches to determine the essence of political image are analyzed, the theoretical-methodological and cultural aspects of its formation are identified; the features of political party’s image structure are investigated, its communicative potential is shown and structural parameters of the political party’s target image model in the conditions of Ukrainian transitive political consciousness are identified.