ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрійчук, Іванна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-01T13:40:13Z | |
dc.date.available | 2023-09-01T13:40:13Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Андрійчук, Іванна Петрівна. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Андрійчук Іванна Петрівна ; наук. керівник Радчук Галина Кіндратівна ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2002. - 208 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41486 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки. Розкрито значення Я-концепції особистості в контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології; виявлено показники та особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі; обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції; сф орм ульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту7 освіти, активізація суб’єктностіяк умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння в навчальній діяльності, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Яконцепції особистості майбутніх практичних психологів. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is dedicated to the problem of harmonization of a Self-Awareness Concept of the future Practical Psychologists in the process of their professional training. There is formulated the importance of a Self-Awareness concept in the context of training of the future specialist in the field of Practical Psychology; there are determined the indicators and peculiarities of a Self-Awareness Concept of students during their studies in the College; founded the possibility of harmonization of a Self-Awareness Concept on the basis of activization of processes of self-study, self-analysis and self-regulation of the students; there are formulated theoretical postulates that lay in the basis of formation of Positive Self-Awareness concept of the future psychologist, namely, orientation at the value of personal experience as an important component of the contents of studies, activization of subjectiveness as a condition for establishment of a developed personality, stimulation of comprehensive studying during educational activity, realization of subject-to-subject interrelation between teachers and students during educational and upbringing process. There was created and tested a conceptual Psychological and Pedagogical model for individual education of practical psychologists that includes the system of organization of work concerning harmonization of a Self-Awareness Concept in future practical Psychologist. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | Я-концепція | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | позитивна Я-концепція особистості практичного психолога | uk |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктна взаємодія | uk |
dc.subject | особистісно зорієнтоване навчання | uk |
dc.subject | самопізнання | uk |
dc.subject | самоприйняття | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | self-awareness | uk |
dc.subject | Self-Awareness Concept | uk |
dc.subject | self-esteem | uk |
dc.subject | positive Self-Awareness Concept of a practical Psychologist | uk |
dc.subject | subject-to-subject interrelation | uk |
dc.subject | individuality oriented studies | uk |
dc.subject | self-learning | uk |
dc.subject | self-comprehension | uk |
dc.subject | self-regulation | uk |
dc.title | Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Formation of Positive Self-Awareness Concept in Future Practical Psychologists in the process of their professional training | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159. 923 |