Дисертація присвячена теоретико-методичному обґрунтуванню та практичній реалізації підготовки майбутніх військових фахівців до професійної діяльності, спрямованої на формування та розвиток професійно орієнтованих умінь курсантів/студентів в процесі навчання фізики в контексті інтеграції фундаментальної та фахової підготовки у вищих військових навчальних закладах на прикладі лабораторних робіт професійного змісту. У дисертації обгрунтовано важливість поєднання фундаментальних та професійно орієнтованих дисциплін вже з перших
років навчання у вищому військовому навчальному закладі. Запропонована методика
передбачає застосування компетентісного підходу при формуванні та розробці професійно орієнтованих завдань лабораторних робіт відповідних напряму підготовки курсанті в/студенті в. Результати педагогічного експерименту в дисертаційному дослідженні підтверджені використаними методиками статистичної обробки даних.
Dissertation is devoted to teoretiko-methodical to the ground and practical realization of preparation of future soldiery specialists to to professionally creative activity, directed on forming and development of the professionally oriented abilities of students/students in the
process of studies of physics in the context of integration of fundamental and professional
preparation in higher soldiery educational establishments on the example of laboratory works of professional maintenance. In dissertation grounded importance of combination of
fundamental and professionally oriented disciplines already from the first years of studies in higher military educational establishment which is a constituent in forming and development professionally of meaningful qualities of students/students. Conclusions pedagogical experiment in this thesis confirmed the methodology used to statistical processing of results.