Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методична система інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Асадчих, Оксана Василівна
dc.date.accessioned 2023-08-01T13:03:53Z
dc.date.available 2023-08-01T13:03:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Асадчих, Оксана Василівна. Методична система інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання: східні мови / Асадчих Оксана Василівна ; наук. консультант Шовковий В'ячеслав Миколайович ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2017. - 471 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41419
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено модель і методику інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення в магістратурі українських вишів. Розроблено концептуальне підґрунтя для цілісної методичної системи інтегрованого навчання японського академічного мовлення на засадах комунікативнопрагматичного підходу; обґрунтовано і визначено поняття академічної грамотності як мети навчання і риси мовної особистості; описано значущі комунікативні ситуації для навчання японського академічного мовлення; обґрунтовано і згруповано академічні мовленнєві жанри у базисних інтегративних компонентах методичної системи; розроблено поетапну методику формування япономовної академічної грамотності як основи японського академічного мовлення в магістратурі; експериментально перевірено методичну систему інтегрованого навчання японського академічного мовлення в магістратурі; уточнено загальні психологічні та психолінгвістичні характеристики япономовного академічного мовлення; конкретизовано принципи японського академічного мовлення майбутніх філологів у магістратурі; розроблено критерії оцінювання ефективності методичної системи досягнення япономовної академічної грамотності майбутніх філологів-японістів у магістратурі; подальшого розвитку набули зміст і методика навчання майбутніх філологів японської мови в умовах університетської освіти. uk
dc.description.abstract The thesis offers theoretically grounded, practically and experimentally proved model and methods of integrated training of Japanese academic skills in future philologists to be applied under the Master’s Degree programs at Ukrainian universities. The author has developed the basic concept for holistic methodological system of integrated training of Japanese academic skills using communicative pragmatic approach; substantiated and defined the concept of academic literacy as an objectivity of education and a feature of the language personality; described communicative situations meaningful for teaching Japanese academic skills; substantiated and categorized academic speech genres by basic integration components of the methodological system; developed step-bystep methods of formation of Japanese academic speech literacy as a basis for Japanese academic skills education under the Master’s Degree program; on a pilot basis tested the methodological system of integrated training of Japanese academic skills under the Master’s Degree program; updated general psychological and psycholinguistic features of Japanese academic skills; specified the principles of training Japanese academic skills in future philologists under the Master’s Degree program; developed evaluation criteria for methodological system to teach future philologists the Japanese academic literacy under the Master’s Degree program. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject філологи-японісти uk
dc.subject академічна грамотність японського мовлення uk
dc.subject комунікативно-прагматичний підхід uk
dc.subject академічні мовленнєві жанри uk
dc.subject система інтегрованого навчання uk
dc.subject базисний інтегративний компонент uk
dc.subject Japanists-philologists uk
dc.subject Japanese academic literacy uk
dc.subject communicative-pragmatic approach uk
dc.subject academic speech genres uk
dc.subject system of integrated training uk
dc.subject basic integration component uk
dc.title Методична система інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення uk
dc.title.alternative Methodological System of Integrated Training Future Philologists of Japanese Academic Skills uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 811.521/.581:378.091.3(075.8)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу