Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми розвитку творчої самостійності студентів у процесі вивчення методики викладання зарубіжної літератури у вищих педагогічних навчальних закладах. У дисертації запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену методичну систему розвитку творчої самостійності студентів у процесі вивчення методики викладання зарубіжної літератури. Матеріали дослідження можуть бути використані у створенні навчальних програм, підручників, розробці лекційних матеріалів, плануванні практичних і лабораторних занять для університетського курсу “Методика викладання зарубіжної літератури”, в усіх формах навчальної діяльності студентів-філологів.
The thesis is dedicated to the theoretical and experimental study of the problem of creative independence of students in the process of studying a technique of teaching the foreign literature in higher educational institutions. In the thesis theoretically grounded and experimentally proved the methodical system of the development of creative independence of students in the process of studying a technique of teaching foreign literature. The materials of research can be used to create curricula, textbooks, lecture materials development, planning practical and laboratory sessions for university course "Technique of teaching the foreign literature" in all forms of learning activities of students-philologists.