У дисертаційній роботі досліджено проблему формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання. Актуальність обраної проблеми зумовлено зрослими запитами суспільства на максимальне використання ресурсів людини у соціальній практиці, визнанням провідної ролі учителя у створенні інтелектуального, гуманно орієнтованого потенціалу нації. В зв’язку з цим посилюється значення розвитку емпатії як одного із найсуттєвіших чинників педагогічного професіоналізму учителя. Отже, мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах.
In the dissertation work, the problem of formation of artistic empathy of future teachers of musical art in the process of piano training investigated. The urgency of the chosen problem is due to the order of society for the maximum use of human resources in social practice, the leading role of teachers in creating an intellectual, humanely oriented potential of the nation. This increases the importance development of teacher empathy as one of the most important factors of pedagogical professionalism. Thus, the purpose of the research is to develop, scientifically substantiate and experimentally test the method forming the artistic empathy of future music teachers in the process of piano teaching in pedagogical universities.