У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нові шляхи вирішення проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до керівництва в освітньому процесі педагогічних університетів засобами вокально-хорового навчання, що знайшло відображення в сконструйованій, науково обґрунтованій та експериментально перевіреній методичній моделі формування готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокально-хоровими колективами учнівської молоді. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше розроблено та перевірено методику формування готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокально-хоровими колективами учнівської молоді;
обґрунтовано педагогічні умови її утілення в процесі вокально-хорового навчання; розроблено компонентну структуру, критерії і показники оцінювання рівня сформованості даного феномена; представлено методичну модель формування досліджуваної якості.
The dissertation made a theoretical generalization and proposed new ways to solve the problem of forming the readiness of future music teachers to lead in the educational process of pedagogical universities by means of vocal-choral training. Which was reflected in the constructed, scientifically based and experimentally verified methodical model of the formation of the readiness of future music teachers to lead of vocal-choral teams of pupils' youth. The scientific novelty of the research lies in the fact that for the first time the method of forming the readiness of future music teachers to lead vocal-choral
teams of pupils' youth has been developed and tested; the pedagogical conditions of its implementation in the process of vocal-choral training are substantiated; the component structure, criteria and indicators for evaluating the level of formation of this phenomenon were developed; a methodical model of formation of the researched quality is presented.