Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аксіологічний вимір трансформації педагогічної освіти Великої Британії в умовах інформаційного суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ісламова, Олександра Олегівна
dc.date.accessioned 2023-07-25T11:04:27Z
dc.date.available 2023-07-25T11:04:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ісламова, Олександра Олегівна. Аксіологічний вимір трансформації педагогічної освіти Великої Британії в умовах інформаційного суспільства : дис. … канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Ісламова Олександра Олегівна ; наук. керівник Савельєв Володимир Леонідович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – 197 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41381
dc.description.abstract Вперше у вітчизняному дискурсі філософії освіти здійснена філософська концептуалізація аксіологічного виміру трансформаційних процесів у британській педагогічній освіті в умовах інформаційного суспільства. Продемонстровано низку особливостей британської системи підготовки вчителів як освітнього феномену інформаційної доби, зокрема, показано, що в контексті реформ в системі педагогічної освіти, відбуваються зміни у її аксіологічному спрямуванні, а саме: вирішення проблеми підготовки «нового вчителя» в руслі державної політики, спрямованої на забезпечення освітою усіх, а не обраних; поширення ринкової ідеології тощо. uk
dc.description.abstract The philosophical conceptualization of axiological dimension of transformation in the British teacher education in the information society is made for the first time in the national discourse of philosophy. The several features of the British system of teacher training as an educational phenomenon of information age is demonstrated. In particular, it is shown that in the system of teacher education is changing in its axiological direction in the context of reforms, namely, solving the problem of preparing a "new teacher" according to the state policy aimed to ensure the education for all the people (not elected ones); spreading of the market ideology and more. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічна освіта uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject Велика Британія uk
dc.subject аксіологія освіти uk
dc.subject модернізація педагогічної освіти uk
dc.subject «новий професіоналізм» uk
dc.subject демократизація uk
dc.subject teacher education uk
dc.subject information society uk
dc.subject United Kingdom uk
dc.subject axiology of education uk
dc.subject modernization of teacher education uk
dc.subject "new professionalism" uk
dc.subject democratization uk
dc.title Аксіологічний вимір трансформації педагогічної освіти Великої Британії в умовах інформаційного суспільства uk
dc.title.alternative Axiological dimension of Great Britain teacher education transformation at the information society uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 17.022.1:37 [316.3:004] (410)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу