Дисертація присвячена проблемі формування у майбутніх учителів технологій комунікативної підготовки з іноземної мови як складової частини професійного навчання у педагогічних університетах. Проаналізований стан досліджуваної проблеми в педагогічній науці та практиці. Розроблена й обґрунтована технологія поетапної підготовки студентів до вивчення іноземної мови, яка включає мотиваційно-орієнтаційний, змістовоопераційний і оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток стимулів до творчого застосування потенціалу комунікативної компетенції. Визначальну роль у розробленій нами дидактичній системі відведено інтерактивному освітньому середовищу та навчальнометодичному комплексу для комунікативної підготовки майбутніх учителів технологій.
The thesis is devoted to the problem of formation of future teachers of technology of communicative training in a foreign language as an integral part of professional training in pedagogical universities. It analyses the state of the studied problem in the pedagogical science and practice. Developed and proved the technology for phased development of the students to learn a foreign language, which includes motivational orientation, informative-operational and evaluate-reflective components, the formation of which is aimed at developing incentives for creative use of the potential of communicative competence. Crucial role in our didactic system reserved interactive, educational and educational-methodical complex for communicative training of future teachers of technology.