ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трегуб, Ольга Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-24T09:23:32Z | |
dc.date.available | 2023-07-24T09:23:32Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Трегуб, Ольга Дмитрівна. Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Трегуб Ольга Дмитрівна ; Наук. керівник Яшанов Сергій Микитович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 253 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41367 | |
dc.description.abstract | Роботу присвячено дослідженню проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Розглянуто стан та перспективи проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій; визначено сучасні методи застосування методики проблемного навчання у процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу майбутніх учителів технологій. Показано, що застосування проблемного навчання у навчальному процесі при навчанні дисциплін інформатичного циклу повинно здійснюватися з урахуванням дидактичних принципів: науковості, свідомості та активності, доступності, системності та послідовності, міцності знань, індивідуального підходу у навчанні. Сформульовано та описано основні методи реалізації проблемного навчання при вивченні інформатичних дисциплін, обґрунтовано методологічні підходи та організаційнопедагогічні умови ефективного впровадження проблемного навчання у процес фахової підготовки учителів технологій. | uk |
dc.description.abstract | The work is devoted to the study of problem-based learning in professional (it) the preparation of future teachers of technology. The state and perspectives of problem-based learning in the professional training of future teachers of technology; studied didactic conditions of use of the technique of problem-based learning and defined the modern methods of using the technique of problem-based learning in the process of studying of disciplines of the computer science cycle of future teachers of technology. It is shown that the use of problem-based learning in the learning process when studying disciplines of the computer science area must be based on didactic principles: science, consciousness and activity, accessibility, consistency and continuity, strength, knowledge, individual approach to learning. Formulated and describes the main methods of implementation of problem-based learning in the study of the disciplines of the computer science areas, reasonably methodological approaches and the organizational and pedagogical conditions of effective implementation of problem-based learning in the process of professional preparation of future teachers of technology. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | проблемне навчання | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | інформаційнотехнічні засоби навчання | uk |
dc.subject | інформатична підготовка | uk |
dc.subject | методика навчання | uk |
dc.subject | інформатичні дисципліни | uk |
dc.subject | учителі технологій | uk |
dc.subject | problem-based learning | uk |
dc.subject | information and technical training | uk |
dc.subject | it training | uk |
dc.subject | methods of teaching | uk |
dc.subject | the computer science discipline | uk |
dc.subject | technology teacher | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.title | Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій | uk |
dc.title.alternative | Method of implementing problem-based learning in the professional training of future teachers of technology | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.36-057.874 |