Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трегуб, Ольга Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-07-24T09:23:32Z
dc.date.available 2023-07-24T09:23:32Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Трегуб, Ольга Дмитрівна. Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Трегуб Ольга Дмитрівна ; Наук. керівник Яшанов Сергій Микитович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 253 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41367
dc.description.abstract Роботу присвячено дослідженню проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Розглянуто стан та перспективи проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій; визначено сучасні методи застосування методики проблемного навчання у процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу майбутніх учителів технологій. Показано, що застосування проблемного навчання у навчальному процесі при навчанні дисциплін інформатичного циклу повинно здійснюватися з урахуванням дидактичних принципів: науковості, свідомості та активності, доступності, системності та послідовності, міцності знань, індивідуального підходу у навчанні. Сформульовано та описано основні методи реалізації проблемного навчання при вивченні інформатичних дисциплін, обґрунтовано методологічні підходи та організаційнопедагогічні умови ефективного впровадження проблемного навчання у процес фахової підготовки учителів технологій. uk
dc.description.abstract The work is devoted to the study of problem-based learning in professional (it) the preparation of future teachers of technology. The state and perspectives of problem-based learning in the professional training of future teachers of technology; studied didactic conditions of use of the technique of problem-based learning and defined the modern methods of using the technique of problem-based learning in the process of studying of disciplines of the computer science cycle of future teachers of technology. It is shown that the use of problem-based learning in the learning process when studying disciplines of the computer science area must be based on didactic principles: science, consciousness and activity, accessibility, consistency and continuity, strength, knowledge, individual approach to learning. Formulated and describes the main methods of implementation of problem-based learning in the study of the disciplines of the computer science areas, reasonably methodological approaches and the organizational and pedagogical conditions of effective implementation of problem-based learning in the process of professional preparation of future teachers of technology. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject проблемне навчання uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject інформаційнотехнічні засоби навчання uk
dc.subject інформатична підготовка uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject інформатичні дисципліни uk
dc.subject учителі технологій uk
dc.subject problem-based learning uk
dc.subject information and technical training uk
dc.subject it training uk
dc.subject methods of teaching uk
dc.subject the computer science discipline uk
dc.subject technology teacher uk
dc.subject training uk
dc.title Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій uk
dc.title.alternative Method of implementing problem-based learning in the professional training of future teachers of technology uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.36-057.874


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу