У дисертації актуалізована проблема формування у студентів художньографічних факультетів України естетичного сприйняття в процесі художньографічної підготовки. На основі вивчення поглядів зарубіжних та українських науковців щодо зазначеної проблеми уточнено поняття «естетичне сприйняття майбутніх учителів образотворчого мистецтва», розкрито його зміст і структуру. Теоретично розроблено та експериментально перевірено методику поетапного формування естетичного сприйняття майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі художньо-графічної підготовки з використанням організаційно-методичної моделі та навчального курсу «Естетичне сприйняття творів мистецтва». Її ефективність виявилась у позитивній динаміці сформованості естетичного сприйняття студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
The dissertation updated problem of formation of the students art-graphic faculty Ukraine aesthetic perception in the artistic and graphic preparation. On the basis of the views of foreign and Ukrainian scientists on this problem clarified the concept of "aesthetic perception of future teachers of fine arts," disclosed the contents and structure. Theoretically developed and experimentally tested an experimental method of formation of aesthetic perception of future teachers of fine arts in the artistic and graphic preparation using organizational and methodological model and the course "aesthetic perception of art." Its effectiveness has proved positive dynamics in the formation of aesthetic perception of students of higher educational institutions.