Короткий опис(реферат):
Розкрито теоретичні основи формування дослідницької
компетентності майбутніх психологів засобами інтерактивних технологій на
заняттях з дисциплін циклу професійної підготовки та авторського спецкурсу
«Дослідницька діяльність у роботі психолога»; проаналізовано сутність та види
інтерактивних технологій, які можна застосовувати у процесі професійної
підготовки студентів-психологів. Метою дослідження було узагальнення
теоретичних джерел з метою визначення основних характеристик використання
інтерактивних технологій для формування дослідницької компетентності студентівпсихологів, а також розкриття результативності їх застосування. Автор акцентує
увагу на тому, що використання інтерактивних технологій слугувало передумовою
для успішнішого формування провідних складових дослідницької компетентності
майбутніх психологів. Під час інтерактивного обговорення професійних ситуацій
майбутні психологи «відкривали» для себе нові пласти професійно значущого
знання, усвідомлено засвоювали теоретичні основи своєї майбутньої професії як
психолога-дослідника. Запропоновано етапи формування дослідницької
компетентності майбутніх психологів, наведено приклади окремих тем та завдань,
що використовуються у процесі професійної підготовки студентів-психологів.