ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Курач, Микола Станіславович | |
dc.date.accessioned | 2023-07-21T09:16:20Z | |
dc.date.available | 2023-07-21T09:16:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Курач, Микола Станіславович. Теоретичні і методичні засади навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій / Курач Микола Станіславович ; наук. консультант Корець Микола Савич ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 559 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41354 | |
dc.description.abstract | У дисертації здійснено комплексне науково-педагогічне дослідження змісту і методики навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовано концепцію та розроблено модель методичної системи навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій, визначено організаційно-педагогічні умови, які сприяють ефективній реалізації запропонованої моделі. Розроблено зміст і структуру навчальних дисциплін художньо-проектного спрямування та методику навчання студентів художнього проектування. Досліджено дидактичні можливості інформаційних технологій як сучасного засобу навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій. Запропоновано методичні підходи до організації творчої художньо-проектної діяльності студентів із використанням сучасних інформаційних технологій. | uk |
dc.description.abstract | The complex scientific-pedagogical research of the content and methods of art projecting teaching of future technology teachers has been made in the thesis. On the basis of the theoretical-methodological analysis the conception is justified and the model of methodological system of art projecting teaching of future technology teachers is designed; the organizational-pedagogical conditions which promote the effective realization of the model suggested are determined. The educational subjects of the art-projecting direction structure and the methods the students’ art projecting teaching have been elaborated. Didactic opportunities of information technology as a modern means of art projecting training of future technology teachers have been investigated. Methodological approaches towards the students’ art projecting activities while using the contemporary informational-communicative technologies have been put forward. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | майбутні вчителі технологій | uk |
dc.subject | художнє проектування | uk |
dc.subject | творча художньо-проектна діяльність | uk |
dc.subject | художньо-проектні знання і уміння | uk |
dc.subject | методична система | uk |
dc.subject | зміст і методика навчання | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | future technology teachers | uk |
dc.subject | the art projecting | uk |
dc.subject | the creating art-projecting activity | uk |
dc.subject | art projecting knowledge and skills | uk |
dc.subject | methodological system | uk |
dc.subject | content and methods of teaching | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.title | Теоретичні і методичні засади навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological basics of teaching the art projecting to the future technology teachers | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.1:378.62(043.5) |