Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курач, Микола Станіславович
dc.date.accessioned 2023-07-21T09:16:20Z
dc.date.available 2023-07-21T09:16:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Курач, Микола Станіславович. Теоретичні і методичні засади навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій / Курач Микола Станіславович ; наук. консультант Корець Микола Савич ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 559 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41354
dc.description.abstract У дисертації здійснено комплексне науково-педагогічне дослідження змісту і методики навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовано концепцію та розроблено модель методичної системи навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій, визначено організаційно-педагогічні умови, які сприяють ефективній реалізації запропонованої моделі. Розроблено зміст і структуру навчальних дисциплін художньо-проектного спрямування та методику навчання студентів художнього проектування. Досліджено дидактичні можливості інформаційних технологій як сучасного засобу навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій. Запропоновано методичні підходи до організації творчої художньо-проектної діяльності студентів із використанням сучасних інформаційних технологій. uk
dc.description.abstract The complex scientific-pedagogical research of the content and methods of art projecting teaching of future technology teachers has been made in the thesis. On the basis of the theoretical-methodological analysis the conception is justified and the model of methodological system of art projecting teaching of future technology teachers is designed; the organizational-pedagogical conditions which promote the effective realization of the model suggested are determined. The educational subjects of the art-projecting direction structure and the methods the students’ art projecting teaching have been elaborated. Didactic opportunities of information technology as a modern means of art projecting training of future technology teachers have been investigated. Methodological approaches towards the students’ art projecting activities while using the contemporary informational-communicative technologies have been put forward. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі технологій uk
dc.subject художнє проектування uk
dc.subject творча художньо-проектна діяльність uk
dc.subject художньо-проектні знання і уміння uk
dc.subject методична система uk
dc.subject зміст і методика навчання uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject future technology teachers uk
dc.subject the art projecting uk
dc.subject the creating art-projecting activity uk
dc.subject art projecting knowledge and skills uk
dc.subject methodological system uk
dc.subject content and methods of teaching uk
dc.subject information technology uk
dc.title Теоретичні і методичні засади навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological basics of teaching the art projecting to the future technology teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.1:378.62(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу