Дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх психологів до професійного самовдосконалення. Проаналізовано стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх психологів до професійного самовдосконалення. З’ясовано сутність феномена готовності майбутніх психологів до професійного самовдосконалення, проаналізовано його структуру. Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх психологів до професійного самовдосконалення (формування мотивації до професійного самовдосконалення на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії; розширення змісту навчального курикулуму через інтеграцію акмеологічного та компетентісного підходів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу; включення студентів-психологів в професію через набуття досвіду професійно самовдосконалення у позааудиторній роботі у процесі навчальновиробничої практики).
The purpose of this thesis is to present the problem of determining the theoretical substantiation and experimental verification of formation of future psychologists' readiness to professional self-improvement. On the base of psychological and educational literature analysis, the condition of the problem of formation of future psychologists' readiness to professional self-improvement is examined, the foreign and domestic experience of formation of future psychologists' readiness to professional self-improvement has been analyzed. It was found that the experience of formation of future psychologists' readiness to professional self-improvement in Ukraine is connected with lack focus of this problem in
curriculums and educational programs.