Дисертацію присвячено дослідженню актуальної сучасної педагогічноїпроблеми – підготовці студентів до організації вокально-хорової роботипідлітків. У результаті дослідження розглянуто стан проблеми, з’ясованосутність означеного виду підготовки студентів, визначено основні підходипідготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботипідлітків, а саме: гуманістичний, естетичний, культурологічний,комунікативний, рефлексивний, креативний, прогностичний. Орієнтиромворганізації вокально-хорової роботи учнів нам слугує діяльністьукраїнськихмузикантів педагогів-просвітителів.
Thesis deals with the actual problems of modern pedagogical - to preparing students of vocal and choral works adolescents. The study considered the state of the problem, Essence definite kind of training students, the main approaches to training future teachers of music to vocal and choral works adolescents, namely humanistic, aesthetic, cultural, communicative, reflective, creative, prognostic. A reference in the organization of vocal and choral works of students we serve the activities of Ukrainian musicians teacher-educators.