На основі системного аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури теоретично обгрунтовано структуру, зміст і сутність поняття “інформаційно-технологічна компетентність майбутнього вчителя технологій”, яка формується в процесі вивчення дисциплін інформаційно-інформатичпого циклу напряму підготовки “технологічна освіта”. Зокрема, уточнено визначення поняття “інформаційно-технологічна компетентність майбутнього вчителя технологій”; визначено критерії, показники та рівні сформовапості. У роботі обгрунтовано і визначено сукупність організаційно-педагогічних умов та спроектовано методику, що відображає поетапне формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій.
On the basis of systematic analysis of psychological and pedagogical and methodological literature theoretically determined the role and place of informational and technical competence. In the research substantiated the structure, content and essence of the concept of "information and technological competence," which is formed in process of studying disciplines of information cycle in field of study educational technology. In particular, were clarified the definition of "information and technological competence of future teachers of technology"; the criteria, indexes and levels of formation.