Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лучків, Віталія Зіновіївна
dc.date.accessioned 2023-07-20T11:02:25Z
dc.date.available 2023-07-20T11:02:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лучків, Віталія Зіновіївна. Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці : дис. ... канд.психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Лучків Віталія Зіновіївна ; наук. керівник Журавльова Лариса Петрівна ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2017. - 200 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41314
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню психологічних умов та особливостей розвитку асертивності особистості в юнацькому віці. Теоретично обґрунтовано та емпірично доведено структурно-динамічну модель розвитку асертивності особистості. Встановлено, що системоутворювальними феноменологічними чинниками асертивності є системна взаємодія суб’єктності та емпатії як інтегративної особистісної властивості. Їх синергетичне функціонування забезпечує найоптимальніший варіант розвитку та прояву феномена в юнацькому віці у вигляді емпатійної суб’єктності. Показано, що асертивність емпатійного суб’єкта є динамічною системою, яка має складну ієрархічну структуру і проя вляється на афективному, когнітивному, конативному, суб’єктному та світоглядному рівнях. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the study of psychological conditions and peculiarities of the development of personality asensitivity in adolescence. The structurally-dynamic model of the development of personality's assertiveness is theoretically substantiated and empirically proved. It was established that system-forming phenomenological factors of asertivity are the systemic interaction of subjectivity and empathy as an integrative personality. Their synergetic functioning provides the most optimal variant of development and manifestation of the phenomenon in adolescence as an empathy subjectivity. It is shown that the assertiveness of the empathy subject is a dynamic system that has a complex hierarchical structure and is manifested in the affective, cognitive, connative, subjective and ideological levels. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject асертивність uk
dc.subject асертивні стратегії поведінки uk
dc.subject інтегральна емпатія uk
dc.subject консонансна емпатія uk
dc.subject емпатійна суб’єктність uk
dc.subject емпатійна асертивність uk
dc.subject розвиток асертивності uk
dc.subject ранній юнацький вік uk
dc.subject зрілий юнацький вік uk
dc.subject assertiveness uk
dc.subject assertive behavior strategies uk
dc.subject integral empathy uk
dc.subject consonant empathy uk
dc.subject empathic subjectivity uk
dc.subject empathic assertiveness uk
dc.subject development of assertiveness uk
dc.subject early adolescence uk
dc.subject mature adolescence uk
dc.title Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці uk
dc.title.alternative Psychological peculiarities of development of asertivity in adolescence uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.92:37.03+591.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу