Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лянной, Юрій Олегович
dc.date.accessioned 2023-07-20T10:53:08Z
dc.date.available 2023-07-20T10:53:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лянной, Юрій Олегович. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Лянной Юрій Олегович ; наук. консультант Сущенко Людмила Петрівна ; М-во освіти і науки України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Київ, 2017. - 662 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41311
dc.description.abstract У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено систему професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. Розроблено концепцію професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах, яка базується на компетентнісному, аксіологічному, суб’єктно-діяльнісному, парадигмальному, акмеологічному, синергетичному, системному та культурологічному методологічних підходах і зарубіжному та вітчизняному досвіді професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації в умовах сучасної парадигми вищої фізкультурної освіти. uk
dc.description.abstract In the dissertation the system of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments has been elaborated, scientifically grounded and experimentally tested for the first time. The concept of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments has been developed. It is based on competence, axiological, subjective-activity, paradigmatic, acmeological, synergetic, systemic and cultural methodological approaches as well as on foreign and Ukrainian experience of professional training of future masters in physical rehabilitation in modern paradigm of higher physical culture education. The model of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments has been developed and theoretically determined in logical interdependence and interrelatedness of destination, theoretical-methodological, technological and criterion-resultative blocks. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject готовність до наукової і професійної діяльності uk
dc.subject майбутні магістри з фізичної реабілітації uk
dc.subject вищі навчальні заклади uk
dc.subject professional training uk
dc.subject preparedness to scientific and professional activity uk
dc.subject future masters in physical rehabilitation uk
dc.subject higher educational establishments uk
dc.title Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах uk
dc.title.alternative Theoretical and Methodological Foundations of Professional Training of Future Masters in Physical Rehabilitation at Higher Educational Establishments uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 615.8:[371.134-057.875:378.4](043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу